سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد ضمن درخواست از مسافران برای استفاده از ماسک، از تشدید اجرا و نظارت بر شیوه نامه های بهداشتی در ناوگان اتوبوسرانی خبر داد.

 تشدید اجرا و نظارت بر شیوه نامه‌های بهداشتی در ناوگان اتوبوسرانی مشهد

به گزارش قدس انلاین و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، علی شهسوار با اعلام این خبر، افزود: تمامی سطوح دارای تماس مشترک ناوگان در ابتدا یا انتهای خطوط ضدعفونی می‌شوند.

وی تصریح کرد: روزانه حداقل پنج نوبت عملیات ضدعفونی ناوگان شامل سطوح دارای تماس مشترک از جمله درها، دستگیره‌ها، صندلی‌ها، دیواره ‌ها، میله ها و... بر اساس شیوه نامه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می‌شود و ضدعفونی ایستگاه‌ها نیز به روال گذشته درحال انجام است.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد بیان کرد: محصور سازی فضای ناوگان به منظورافزایش ایمنی رانندگان اتوبوس و مینی بوس انجام شده و همه روزه اقلام بهداشتی مورد نیاز بین همکاران توزیع می شود.

شهسوار ادامه داد: واکسیناسیون رانندگان اتوبوس در برابر بیماری کرونا انجام شده است و روزانه قبل از شروع به کار، غربالگری سلامت می شوند و در صورت مشاهده علائم مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی معرفی می شوند.

وی ضمن درخواست از مسافران برای استفاده از ماسک، اظهار کرد: هم اکنون در ناوگان، ایستگاه ها و پایانه ها اطلاع رسانی پیرامون فاصله گذاری اجتماعی انجام شده است و از شهروندان درخواست میکنم بیش از پیش شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد تاکید کرد: تا اواخر سال جاری شاهد افزایش ناوگان خواهیم بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.